خبریں

گھر > خبریں > مواد
مصنوعی ذہانت اور ذہین زرعی جدت اور ترقی داخل کرنے پر ان کے لیۓ سمپوزیم انٹیلجنٹ ٹیکنالوجی زراعت کے لئے کی
Dec 13, 2017

اس عظیم موقع پر سٹریٹجک قبضہ کرنے کے لئے، ہم کی تیز رفتار ترقی کو فروغ دینے کے لئے ان کے لیۓ سمپوزیم مصنوعی ذہانت اور ذہین زراعت اور عی ٹیکنالوجی بدعت کی مدد سے حالیہ برسوں میں ترقی پر منظم ہے انفورمٹازشن اور تعقل زراعت ینتریقرن صنعت سے ہے ۔ جیانگ دانپانگ، دیہی سائنس اور ٹیکنالوجی سینٹر کی تقسیم کے ڈپٹی ڈائریکٹر، سمند جیا جانگ دیہی سائنس اور ٹیکنالوجی کا انتظام متعلقہ ذمہ دار ساتھیوں، انسٹی ٹیوٹ آف جغرافیائی سائنسز اور قدرتی وسائل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے ڈائریکٹر، فروغِ سورج جیولان لوو ااوان جنوبی چین کی زرعی یونیورسٹی کی سائنس اور ٹیکنالوجی، قومی دفاعی صنعت بیورو کمیٹی فروغِ یان چولیانگ، ملک زرعی معلومات ٹیکنالوجی ریسرچ سینٹر کی ڈائریکٹر زاؤ چنجیانگ کی فروغِ اور ذہین زراعت کے میدان میں دیگر معروف ماہرین اس میٹنگ میں ہے ۔

جیانگ دانپانگ، ڈپٹی ڈائریکٹر، نشاندہی کی ذہین زراعت کی ترقی چاہیے رجحان لیتے، مواقع پر قبضہ اور مسائل کو اجاگر اور منصوبہ ذہین زرعی بڑی بدعت کے منصوبوں کی میجر کے ارد گرد کی حکمت عملی ضروریات کہ زرعی مقابلہ فائدہ کو بہتر بنانے اور زرعی مذہبی جدیدیت کو فروغ دیں تاکہ ملک ۔ ڈائریکٹر جیا جانگدون پر زور دیتے تھے کہ ہم کو ذہین زراعت کی سمت بندی سائنسی اور ٹیکنالوجی کی جدت کے نظام میں مذکور ہونا چاہیے جس کو سائنسی مسائل کو سمجھنے، ذہین زرعی ٹیکنالوجی کی مضبوط، متعلقہ قومی حکمت عملی کے نفاذ کو فروغ دینے اور ذہین صنعت کی ترقی ٹیکنالوجی بدعت کی طرف سے زراعت کے میدان میں دھکیلے ۔ ماہرین مکانی کا زرعی میدان میں عی ٹیکنالوجی کی ترقی کے بارے میں بات کرتے تھے، اور ذہین زراعت کی سمت اور ترقی کے لیے کچھ تجاویز پیش کر دیئے ۔

اس کانفرنس کے ذریعے ہم مزید سٹریٹجک فریم ورک اور ٹرین کے انضمام کے لئے فکر اور زرعی صنعت اور عی میں چین کی ترقی کے واضح اور ترقیاتی حکمت عملی کارفرما قومی بدعت کے لئے اہم حوالہ جات فراہم کرتے ہیں اور فیصلہ اور تعیناتی سے متعلق سائنس اور ٹیکنالوجی کی منصوبہ بندی کی ۔





ٹیلی فون: +86-22-63832001